Potrzeby Klienta, zrozumienie Jego celów i sposobów funkcjonowania, aktywne doradzanie w zakresie public relations, profesjonalizm na co dzień - to zasady, którymi kierujemy się w naszych działaniach.
Łącząc wiedzę o rynku, znajomość mediów oraz narzędzi i technik public relations
a jednocześnie zachowując dystans właściwy dla zewnętrznego zespołu, wspieramy naszych Klientów w budowaniu rynkowego wizerunku ich marek.
Podstawowym obszarem naszej działalności jest rynek IT oraz technologicznie zaawansowanych produktów konsumenckich.
Omega Communication powstała w 2002 roku. Pracujemy w zespole doświadczonych konsultantów, przy wsparciu ekspertów zewnętrznych oraz sprawdzonych firm podwykonawczych.
Omega Communication świadczy szeroki zakres usług public relations. Doświadczenie
oraz znajomość rynku mediów pozwala konsultantom agencji na opracowywanie strategii komunikacyjnych przy uwzględnieniu specyfiki firmy Klienta oraz stałe, proaktywne doradzanie klientom odpowiednich działań public relations.
Opracowanie strategii działań public relations:
- pomoc w opracowaniu celów,
- zdefiniowanie kluczowych mediów,
- dobór efektywnych technik i narzędzi PR,
- przygotowanie planu działań, harmonogramu, budżetów,
- system regularnego raportowania Klientowi statusu działań.
Stałe doradztwo przy wyborze optymalnych narzędzi public relations.
Współpraca z mediami:
- opracowywanie materiałów dla mediów (m.in. informacje prasowe, backgroundery,
opisy produktów),
- prowadzenie biura prasowego w imieniu Klienta - bieżące kontakty z dziennikarzami,
- organizacja spotkań prasowych,
- aranżowanie wywiadów,
- organizacja testów produktów,
- koordynacja wizyt dziennikarskich w ośrodkach Klienta.
Przygotowywanie tekstów referencyjnych.
Organizowanie wydarzeń specjalnych.
Przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów medialnych.
Współpraca w imieniu Klienta z organizacjami oraz liderami opinii publicznej.
Organizacja seminariów i konferencji.
Doradztwo i koordynacja udziału w wydarzeniach organizowanych przez firmy trzecie.
Ocena efektywności działań:
- monitorowanie mediów,
- analiza publikacji,
- przygotowywanie raportów medialnych.